Staňte se královnou pláže!

Power pilates program, který změní Vaše tělo, dodá Vám energii a sebevědomí.

Originální dynamické a svižné cvičení, na které si čas najdete a nebude Vás nudit.

Nesedí na Vás náhodou, že:

  • jste ještě u žádného cvičení nevydržela
  • si chcete kupovat sexy bikiny a ne burkiny
  • nemáte čas na to parkovat před fitkem a objednávat se v rezervačním systému
  • Vám děti kvůli cvičení nikdo nepohlídá
  • Vás nebaví trávit delší čas prohledáváním youtubu než samotným cvičením
  • jste neustále vyšťavená a bez energie?

tak TO JSTE TADY SPRÁVNĚ!

Tento program je jedinečný, protože..

Cvičení je dynamické, svižné, rozmanité – pokaždé jiné.
Dbám na správnou techniku a neustále vám ji připomínám.
Program pomáhá tak ke zmírnění bolesti zad.
Lekce jsou krátké, takže časově nenáročné, zato intenzivní.
Program posiluje celé tělo komplexně a hodně se zaměřuje na posílení středu těla.
Díky letitým zkušenostem předvídám, co cvičíte špatně a upozorňuji na to.

Jak cvičení vypadá

Reference

Zmizely bolesti hlavy a hlavně zad.

Váhově jsem šla dolů asi o 2 až 3 kila, cítím se mnohem lépe a nadcházející plavkovou sezonu už nevnímám tak tragicky. 

Pavla S.

To zpevněný tělo, břicho, zadek, ruce, prostě paráda.

Lucie M.

Nikdy jsem u žádného nevydržela.

Až s vámi jsem vydržela a zaznamenala velkou změnu na mých zádech – už nebolí!

Šárka A.

Co program obsahuje

Cvičení

Přes 50 videolekcí 15 – 30 minut dlouhých, seřazených dle obtížnosti – už nemusíš přemýšlet, co si pustíš. Prostě jedeš postupně dále.

Navíc také desetiminutovky, lekce zaměřené na konkrétní partie a různé další doplňkové lekce.

Rady výživové koučky

Tipy pro udržitelný jídelníček bez drastických diet a nesmyslného omezování od zlaskykjidlu.cz.

Bonusy

  1. Navíc 8 hodinových lekcí pro ty, které si chtějí opravdu máknout
  2. Vysvětlení techniky jednotlivých cviků a častých chyb
  3. Cvičební kalendář, který Vám pomůže dodržet plán
  4. Podpora a motivace ve FB skupině, do které mají přístup jen účastnice kurzu. Nejste na to sama, nenecháme Vás to vzdát!
  5. Záznamy živých lekcí z Instagramu

součástí programu je exkluzivní zdravý a udržitelný jídelníček od nutriční koučky

Hanka Rychnovská, zakladatelka Zlaskykjidlu.cz, je nutriční koučka, která prosazuje koncept udržitelnosti ve zdravém životním stylu. Cílem je nebát se jíst a nebát se nebýt stoprocentní.

Hanku jsem požádala, aby cvičební program doplnila o rady pro zdravý a udržitelný jídelníček bez diet, včetně několika receptů. Vybrala jsem si ji, protože má ke stravě opravdu komplexní přístup. Koukněte i na její Instagram.

Na jak dlouho jste odhodlaná do toho jít?

Přístup k programu si lze pořídit na 5 měsíců, anebo pokud jste odhodlaná cvičit dlouhodobě, můžete si zvolit i výhodnější členství na 12 měsíců.

Platbu je možné provést i přes benefity Sodexo anebo na splátky bez navýšení.

Délka programu vám zaručí, že dosáhnete výsledků, i když třeba na chvíli vypadnete z tempa. V případě delší nemoci mi napište a domluvíme se na prodlužení.

Po vypršení délky přístupu si program můžete za zvýhodněnou cenu opět prodloužit. 

Co o mně říkají?

“Rozhodně to zkuste, protože slyšet od doktora z rehabilitačního oddělení, že tak zpevněné tělo už dlouho neviděl, tak to sakra zvedne sebevědomí :-)”

Jitka K.

“Chtěla jsem Vám hrozně moc poděkovat za skvělé hodiny. Přiznám se, že jsem byla zpočátku skeptická, pilates mě nikdy moc nebavil, ale Vy jste první lektorka, se kterou mě tento druh cvičení začal bavit a na hodiny jsem se začala těšit.”

Anna I.

“Musím říct, že co jsem s Vámi začala cvičit asi od ledna, tak teď je vidět ta dřina. Nikdy jsem neměla tak zpevněné core. Měla jsem bolesti zad, slabé břišní svaly a všechno zmizelo.”

Petra Ch.

VIP Královna pláže na 12 měsíců

Cena: 6 900 Kč

Měsíčně to vychází na 575 Kč.

Královna pláže na 5 měsíců

Cena: 3 590 Kč

Měsíčně to vychází na 718 Kč.

Lze zaplatit kartou, převodem, na splátky i v eurech.

Nově lze navíc uplatnit i Sodexo a Benefit Plus!!

Ptáte se

Můžu si někde vyzkoušet Vaše lekce, než program koupím?

Doporučuji si prvně vyzkoušet můj Minikurz za babku (info naleznete na těchto stránkách). Je v něm prvních 7 lekcí z programu Královna pláže a stojí 189,- Kč.

Celé lekce se mnou volně přístupné nejsou. Na mém instagramu naleznete spoustu tipů na cviky a poznáte mě tam blíže.

Proč nelze koupit přístup k programu jen na jeden měsíc?

Nejde o to, se “kousnout” na měsíc, na pár týdnů. Jde o to, být konzistentní. Pouze tak dosáhnete výsledků. 

Chci, ať si z cvičení uděláte rutinu a pochopíte, co vám pravidelný pohyb v životě přinese za benefity a jak změní vaši náladu i tělo k lepšímu. 

Každý máme spoustu povinností a starostí a je jasné, že občas z cvičícího tempa vypadnete. Ale předplacený program a investované peníze vám pomůžou, naskočit zpět. Je to na vás takový “bič” 😉

Nikdy jsem necvičila a jsem slabá, zvládnu program?

Ano, program můžete cvičit i jako úplný začátečník – ale samozřejmě si budete muset vždy zvolit nejzákladnější variantu cviku, kterou ukazuji a případně dělat méně opakování, než já ve videu.
Video jde případně i celé zpomalit na menší rychlost.

Pokud jste úplný začátečník, doporučuji si lekci před cvičením vždy rychle jen prohlédnout a nakoukat cviky.

Také není ke škodě odcvičit si každou lekci např. dvakrát a postupovat pomalu. 

Lekce začínají od nejlehčí a náročnost se postupně zvyšuje.

Jak to se cvičením vlastně chodí? Můžu si jej pustit kdykoli?

Po zaplacení Vám přijde email s úvodními informacemi a návodem, jak se přihlásit. 

Po celou dobu budete mít přístup ke všem videím a bonusům a je pouze na vás, jak často budete cvičit a co budete cvičit.

V programu jsou 3 moduly – od nejlehčího po nejtěžší. Zde jsou lekce očíslovány od jedničky a já doporučuji jet postupně podle nich.

Navazují na sebe a tak se nemůže stát, že některou partii procvičíte méně. 

Pokud budete mít hodně sil, můžete odcvičit dvě lekce za sebou nebo zařadit hodinovou lekci. 

Naopak pokud nestíháte, dáte si např. jednu ze čtyř desetiminutovek.

Můžu cvičit program brzy po porodu nebo s diastázou?

Program není nijak koncipován pro ženy ihned po porodu, takže se v něm nebere ohled např. na diastázu.

Brzy po porodu začněte posilovat postupně – dechovým cvičením a základními cviky na posílení středu těla a pánevního dna.

Pokud máte diastázu menší než 2 cm a už víte, jak s ní pracovat a střed již nějakou dobu posilujete správně, do mého programu se pustit můžete. ALE je třeba na diastázu brát ohled a případné nevhodné cviky v programu si zaměnit za cviky zlepšující diastázu.

Co když onemocním na delší dobu? Přístup mi propadne, i když lekce neodcvičím?

Pokud vás zastihnout zdravotní potíže, napište mi na email adela@pilateszive.cz a samozřejmě vám přístup k programu prodloužím.

Recenze a komentáře od účastnic kurzů

Na novém webu se snažíme stále zlepšovat zážitek uživatelek.

Pokud se vám stalo, že se některá videa sekala, prosíme o vyplnění následujícího formuláře. Díky!

[fluentform id="3"]

Na novém webu se snažíme stále zlepšovat zážitek uživatelek.

Děkujeme za zpětnou vazbu.

[fluentform id="4"]