Recenze: Vaše proměny po absolvování Královny pláže

Hlavní cíl – cca 5 cm přes břicho – se podařil.

Jsem naprosto anticvičící typ, ale vaše lekce mi vždy skvěle utekly, bavily mne a těšila jsem se na svou chvilku s vámi. Zcela zásadní a příjemný bonus pro mě bylo také velké zmírnění bolestí zad, kterými trpím. Jakmile jsem delší dobu cvičení vynechala, hned jsem to na těch bolestech poznala, že je čas zase pokračovat. Adéla je navíc velmi příjemná, autentická a zábavná. 

Barbora G.

Konečne som našla cvičenie, na ktoré si nájdem čas a vidim naozaj výsledky.

S Kráľovnou som naozaj veeľmi spokojná. Začala som cvičiť na konci januára , nešlo ani tak o chudnutie, ale skôr o pocit. Už som sa necítila sama so sebou, či svojom tele dobre a už som nevedela ako predtým ujsť. Už sa nedalo. Dostala som sa do bodu, kedy som sa už nemala načo vyhovárať a bolo mi trápne už aj samej pred sebou?a potom som natrafila na tento program a som šťastná vo svojom tele ,vo svojej hlave. Ešte raz ďakujem za vašu prácu.

Miroslava V.

Adélko, děkuji vám, že se po 2 dětech zase můžu cítit dobře.

Mezi fotografiemi je rozdíl 1 rok, ale cvičit jsem začala až kolem Vánoc. Od té doby 5 kg dole, aniž bych upravila stravu nebo přidala jiný pohyb. Ke kardiu (brusle, běh, kolo) se dostanu jen příležitostně, ale pilates se snažím cvičit každý den.

Od druhého modulu jsem přidala závaží 0,5 kg na ruce a 1 kg na nohy. Teď jedu Královnu už podruhé se závažím 1 kg ruce a 2 kg nohy a už teď se těším na výsledky!

Cvičení mi pomáhá s bolestmi zad. 

Moc děkuji za úžasné cvičení. Ještě u žádného cvičení jsem nevydržela tak dlouho a pravidelně cvičit.

Ilona Š.

To zpevněný tělo, břicho, zadek, ruce, prostě paráda.

Cvičila jsem většinou 4-5x týdně, poslední měsíc občas k tomu lehce běh a brusle. Váhově jsem zhubla asi jen kilo, ale o to mi vůbec ani nešlo.  

Lucie M.

Moje postava je mnohem pevnější.

Během cvičení programu jsem upravila i stravu a ten rozdíl tam je dost.

Jana Z.

To je neuvěřitelný, jako kdyby Adéla viděla všechny ty naše chyby!!! Skvělé lekce a skvěle provedené a komentované! Velké díky! Hezký den!

Lenka Budinová 

Splněno 🙂 Dnes sice kratší čas než jiné dny, ale měla jsem radost, že u druhého cviku už jsem na sobě pozorovala rozdíl oproti dubnu, kdy jsem teprve začala cvičit s Adélkou 🙂 Každý malý pokrok potěší 🙂 A těším se na zítřejší večer na cvičení.

Mirka Seidlová

Královna pláže je úplně boží!!! Mám odcvičeno a jedu znovu se závažím! A cítím se báječně. Nejlepší a nejzábavnější cvičení!!!

Módní stylistka Lucie

Jsem spokojená jako máma 4 dětí maximálně. Těším se, až přesunu cvičení ven na zahrádku a budu to mít zase jiný. Videa jsou svižná, vyčistím hlavu, zapotím se a je mi dobře. A o tom to je 🙂

Lucie Tekulová

Super, cvičím v době, kterou si sama zvolím, půlhodinka se vždycky najde. Nechtěla jsem to přepálit po letech válení, takže zvládám tak 3-4 cvičení týdně, bohatě mi to stačí. Vysvětlění a komentáře Adély už v synovi vzbudily i mylný dojem: “Ta paní tě taky, mami, vidí?”

Jana Pospíšilová

Já jsem nadšená 🙂 Ideálních 15-20 minut cvičení, Adélka je hrozně šikovná, vše perfektně vysvětluje, sama na sobě pozoruji, jak se lekci od lekce zlepšuji….jsem moc ráda, že jsem do tohoto programu šla 🙂

Daniela Postlová

Cvičím s vámi 2 měsíce, zhruba 4-6x týdně. Přešla mě únava, lenost a bolesti zad. Stále jsem zívala a bylo to hrozné. Co mám pravidelný pohyb mám více energie a mám pocit, že mě nic nerozhodí. Na cvičení se těším, postupně se dopracuji na denní cvičení. Samozřejmě se mi lepší postava, ale než to bude ideální, tak to bude u mě trvat. 

Lucie

Cvičení je sice náročnější, ale zvládnout se to dá i pro necvičence, jako jsem byla já. Začínala jsem se cvičením ob den či dva. Nyní již cvičím 26 dní v měsíci. Jsem daleko pružnější, bolest krční i bederní oblasti je po 30ti letech pryč. Na cvičení se už těším a cítím se lépe a i psychicky jsem vyrovnanější. Paní Adéla umi podpořit i motivovat a hlavně vysvětlit, jak správně držet tělo a zatnout svaly, aby záda nebolela, ale aby se zádům ulevilo a posilovalo se tělo. Zhubnutí nohou i hýždí mě překvapilo. Adéla má spoustu cvičení a přidává i nová, nehrozí tak stereotyp. Nejlepší vedeni a cviky, jaké jsem kdy zažila! A to mi je 50 lez a cvičím už od konce ledna. Tedy 9. měsíc ❤️

Dita Valentová

Chcete se pochlubit i svojí proměnou? Pošlete mi fotky před a po a krátký textík na: adela@pilateszive.cz

Pokud se vám po kliknutí automaticky neotevře Váš e-mail, pošlete prosím recenzi na adela@pilateszive.cz.

Chcete podobnou proměnu? Pojďme se spolu pustit do cvičení!

Originální dynamické a svižné cvičení, na které si čas najdete a nebude vás nudit.

Minikurz za babku

Pilates kurz na 14 dní – vyzkoušejte, zda vás to se mnou bude bavit.

Královna pláže

Power pilates program, který změní Vaše tělo, dodá Vám energii a sebevědomí.

Na novém webu se snažíme stále zlepšovat zážitek uživatelek.

Pokud se vám stalo, že se některá videa sekala, prosíme o vyplnění následujícího formuláře. Díky!

Sekání

Ještě prosím spusťte tento test rychlosti internetu, trvá jen pár sekund:

  • otevřete prosím tento odkaz: https://tools.bunny.net/diagnostic-report
  • klikněte na tlačítko: Run Diagnostic Report
  • pár sekund počkejte, než doběhne
  • klikněte na tlačítko: Copy Report URL
  • a tento odkaz prosím vložte do následujícícho políčka

Na novém webu se snažíme stále zlepšovat zážitek uživatelek.

Děkujeme za zpětnou vazbu.

NE - Sekání